خانه خبراخبار اقتصادی مجلس از ورود فناوری های جدید صنعت پتروشیمی حمایت می کند

مجلس از ورود فناوری های جدید صنعت پتروشیمی حمایت می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم

مرجع پلیمر در بازار ایران: محمد خالدی سردشتی عضو کمیسیون انرژی مجلس و رئیس کمیته انرژی های نو، اظهارکرد: مجلس و کمیسیون انرژی از ورود سرمایه گذاران جدید برای حضور در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی حمایت می کنند و تصویب بسیاری از طرح ها و لوایح،  نشان دهنده حمایت جدی کمیسیون انرژی است که پشتوانه ای برای صنعت پتروشیمی کشورمان محسوب می شود.

پتروشیمی جم

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها به دنبال حضور در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی ایران هستند، گفت:  باید تمام تلاش صنعت پتروشیمی و مجلس این باشد تا سرمایه گذاری  و انتقال دانش فنی قابل قبولی داشته باشیم که البته این کار مشروط به تعامل و همکاری مجلس، دولت و همه ارگان ها است .

 وی با بیان این که وزارت نفت اختیار دارد تا به منظور انجام سرمایه گذاری تمام تلاش خود را به کار گیرد خاطر نشان ساخت: از آنجا که خام فروشی در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست، باید از منابعی که در اختیارمان است برای تبدیل مواد خام به محصولات با ارزش افزوده  بالا همانند محصولات متنوع پتروشیمی تلاش بیشتری انجام شود.

رئیس کمیته انرژی های نو مجلس عنوان کرد: کشورمان با توجه به برخی چالش های موجود در سالیان اخیردر صنعت پتروشیمی پیشرفت قابل قبولی داشته است و برای توسعه بیشتر در این صنعت نیاز به منابع داخلی و خارجی است که باید سازوکار ورود سرمایه گذار خارجی به صنعت تسهیل شود.

خالدی سردشتی با بیان این که کمیسیون انرژی آماده همکاری و تعامل در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی است تاکید کرد: این کمیسیون نهایت همکاری در حوزه سرمایه گذاری را انجام می دهد و نمایندگان مجلس همه تلاش خود را انجام می دهند تا مشکلاتی که مربوط به صنعت پتروشیمی است حل شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است