خانه خبراخبار اقتصادی کلمبیا قطب جدید پلی اتیلن امریکای جنوبی

کلمبیا قطب جدید پلی اتیلن امریکای جنوبی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم تولید پلی اتیلن درمجموعه پالایشی پتروشیمی کلمبیا از مرز 50 هزار تن گذشت که بالاترین سطح در 15 سال گذشته محسوب می شود. انتظار می رود میزان کل تولید تا پایان سال به 55 هزار تن برسد.
این افزایش تولید شرکت اکوپترول کلمبیا را قادر می سازد تا حضور خود در بازارهای داخلی و بین المللی را بیش از پیش تقویت کند. رشد تقاضا از سوی بازارهای جدید و سودآوری نظیر برزیل، آرژانتین، مکزیک و پرو، افزایش درآمد 90 میلیارد پزویی را در سال جاری میلادی برای این شرکت در پی داشته است.

LDPE

جهش تولید یاشده نتیجه آمادگی عملیاتی و اجرایی واحدها و به ویژه مجتمع Ethylene Cracking II که مسئول تامین خوراک دو واحد پلی اتیلن موجود در پالایشگاه است؛ محسوب می شود. این اتفاق مهم همچنین به دنبال بازیابی و ارتقاء فنی توربواکسپندر (Turboexpander) این مجتمع که به مدت بیش از 12 سال به دلایلی نظیر کمبود عرضه خوراک گاز طبیعی غنی از اتان، از مدار تولید خارج شده بود؛ محقق شد.
بر اساس این گزارش با تلاش تیمی مهندسان در نیمه اول سال 2015 میلادی، مجتمع یادشده برای به حداکثر رساندن سودآوری بخش پتروشیمی به مدار تولید بازگشت. عملیات ارتقاء صورت گرفته امکان جداسازی اتان و دیگر محصولات جانبی از گاز طبیعی بدست آمده از میدان جدید جبل الطارق و میادین پایوآ (Payoa) و کانتاخایو (Cantagallo) برای تولید اتیلن در واحد ethylene unit II را فراهم آورده است.
اورلاندو دیاز مونتویا، مدیرعامل این مجتمع تولیدی عنوان کرد: تلاش بی وقفه، نظم و کیفیت اجرایی کارکنان مجتمع های تامین کننده مواد خام و واحدهای تولیدکننده پلی اتیلن نقش مهمی در افزایش حاشیه سود این مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی ایفا کرده است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است