خانه علمی پژوهشی طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه چاپگر سه‌بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین

طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه چاپگر سه‌بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
3D-Printing

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از آنا: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در نمایشگاه امسال دستاوردهای پژوهشی و فناورانه پرینتر سه‌بعدی معرفی کرد. این چاپگر سه‌بعدی نخستین دستاورد نوینی به شمار می‌آید که در این نمایشگاه عرضه شده است.

 3D-Printing

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، این پرینتر سه‌بعدی این قابلیت را دارد که پلاستیک ذوب‌شده را شکل دهد. کاربرد صنعتی این دستگاه برای افراد خلاقی است که با مدل‌سازی کار می‌کنند و مدل اولیه طرح صنعتی را می‌سازند.

به گفته اعضای این تیم سازنده، این طرح برای مهندسانی که به لحاظ اقتصادی در پی بهینه‌سازی هستند کاربرد دارد. از این رو تلاش کردیم تا به تولیدات دست پیدا کنیم و قیمت این دستگاه را پایین بیاوریم. محمد ناظمی، یکی از اعضای این تیم و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در مورد نحوه ساخت این پرینتر گفت: «طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه چاپگر سه‌بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین صورت گرفته است و توانستیم با کم‌ترین قیمت این دستگاه را به بازار عرضه کنیم. البته امید است با حمایت و سرمایه‌گذاری بتوانیم این محصول را به تولید انبوه برسانیم».

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است