خانه تکنولوژيچسب چسب پخت شونده با UV مخصوص مواد الاستومری

چسب پخت شونده با UV مخصوص مواد الاستومری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Techsil موفق به دستیابی چسب UV عاری از حلال با نام تجاری Vitralit® VBB-2N LV شده است. از ویژگی‌های این چسب ویسکوزیته پایین و مناسب برای مواد الاستومری می‌باشد.

Vitralit - چسب UV

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، مواد الاستومری و لاستیک‌ها از لحاظ ساختار پلیمری، قطبیت و خواص سطح با یکدیگر تفاوت دارند. این امر باعث اتصال مشکل آن‌ها شده و مانعی برای استفاده از سیستم‌های چسب مرسوم می‌باشد. سیانوآکریلات‌ها به آسانی متصل شده اما به سرعت شکننده می‌شوند و استحکام ضربه‌ای کمی از خود نشان می‌دهند. همچنین اگر از روش نامطلوبی برای ساخت چسب‌های پایه حلالی استفاده شود حلال و بخارات آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

چسب‌های آکریلاتی پخت شونده با UV شرکت Techsil به طور اختصاصی برای اتصال لاستیک‌ها فرموله شده اند. این چسب‌ها عاری از حلال و در عرض چند ثانیه تحت نور UV یا مرئی پخت می‌شوند، بنابراین انتخابی مناسب برای تولید حجم بالا در خطوط تولید دستی یا اتوماتیک می‌باشد. همچنین چسب‌های لاستیکی استحکام پیوندی عالی بر روی انواع بسیاری از آمیزه‌های الاستومری از خود نشان می‌دهند.

مزایا:

  • با توجه به ویسکوزیته بسیار پایین، برای اتصال نواحی بسیار بزرگ و همچنین مناطقی که اندازه شکاف آن کوچک است مناسب می‌باشد.
  • هنگامی که پخت می‌شود انعطاف پذیری عالی و پایداری زیست محیطی از خود نشان می‌دهد.
  • چسب، شفاف و عاری از حلال است و چسبندگی بسیار خوبی به اکثر مواد الاستومری نظیر TPE، لاتکس، NBR، SBR و…دارد.

دانلود datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است