خانه اقتصادیگزارش و تحلیل گزارش معاملات پلیمری تالار در مورخه 22 آذر

گزارش معاملات پلیمری تالار در مورخه 22 آذر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گزارش آماری

مرجع پلیمر در بازار ایران: عرضه محصولات در تالار پتروشیمی ۱۰ هزار و ۸۴۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۸۹ تن بود. به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی همچنان با رونق در این روز مورد معامله قرار گرفتند.

گزارش آماری

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰Cنویدزرشیمی با حجم عرضه ۴۲۰ تن ۲۴۹۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴هزار و ۴۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cاین مجتمع هم با ۲۱۰ تن عرضه ۱۰۷۱ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با نرخ ۴ هزار و ۴۲۹ تومان معامله کردند. همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L هم با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۶۳ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۷ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۰۰Mنویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۱۲۶ تن به میزان ۴۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jاین مجتمع هم با حجم عرضه ۲۵۲ تن ۳۹۹ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۱۳ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L هم با حجم ۵۰۴ تن ۶۵۱ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۳۳ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با حجم عرضه ۷۹۸ تن به میزان ۱۷۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۴۵ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم ۶۰۹ تن عرضه و ۱۱۱۳ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۶۱۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی پتروشیمی مارون هم با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. همچنین عرضه پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی شازند هم با میانگین نرخ ۴ هزار و ۱۷۲ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA این مجتمع هم با میانگین نرخ ۴ هزار و ۱۷۷ تومان خریداری شد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است