خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها آغاز فروش بلیط رویداد ایده‌ بازار مهندسی پلیمر و رنگ (ظروف و لوازم یکبار مصرف)

آغاز فروش بلیط رویداد ایده‌ بازار مهندسی پلیمر و رنگ (ظروف و لوازم یکبار مصرف)

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ایده بازار پلیمر و رنگ

مرجع پلیمر در بازار ایران: این رویداد در حوزه ظروف و لوازم یکبار مصرف در دانشگاه امیرکبیر با حمایت شرکت های طب پلاستیک، انجمن ملی صنایع پلاستیک، انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی و همچنین صنایع پتروشیمی با همت انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمرورنگ و با حضور اساتید دانشگاه و بزرگان صنعت، 30 آذر ساعت 15 تا 19 برگزار خواهد شد.

Poster-Ideazbazar-Finall

به گزارش روابط عمومی ایده بازار، ایده بازار رویدادی است که در آن یک حوزه خاص برای ایده پردازان معرفی شده و در آن حوزه ایده ها جمع آوری می شود و سپس طی یک فرآیند خاص و دقیق تعدادی از ایده ها غربال شده و به مرحله نهایی رویداد راه پیدا می کنند. در مرحله نهایی، ایده پرداز، ایده خود را در رویداد در حضور شرکت کنندگان و داوران ارائه می دهد. داوران رویداد ایده بازار افرادی متشکل از صاحبین سرمایه، صنعتگر در حوزه پلیمر و همچنین صاحبین سرمایه هستند که هر کدام از نقطه نظر خودشان ایده را ارزیابی می کنند..

از اهداف این همایش، آماده سازی جهت افزایش توانایی و روحیه کارآفرینی و ایده پردازی دانشجویان و همچنین ارتباط موثر بین و شفاف بین دانشگاه و صاحبین سرمایه و صنعت است. بدیهی است که از جمله پیامدها و نتایج مثبت ایده بازار تخصصی برای ایده پردازان آشنا شدن صاحبین صنعت و وسرمایه و اساتید دانشگاه با دانشجویان فعال در زمینه کارها و پژوهش های صنعتی و برای صاحبان صنعت، آشنایی با دانشجویان مستعد برای به کارگیری آنان در زمینه های مختلف صنعتی است.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است