خانه اقتصادی کره جنوبی رقیب جدید چین در بازار کراکینگ نفتا در آسیا

کره جنوبی رقیب جدید چین در بازار کراکینگ نفتا در آسیا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical pic

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت لوته کمیکال کره جنوبی در نظر دارد تا ظرفیت تولید در مرکز کراکینگ نفتای خود را واقع در شهر یئوسو این کشور افزایش دهد. وزارت انرژی کره جنوبی نیز این خبر را تایید کرده است. بر اساس این گزارش ،این سرمایه گذاری در راستای اصرار سئول به شرکت های پتروشیمی این کشور برای افزایش قدرت رقابت پذیری خود در میان تقویت حضور رقبای چینی در بازار صورت می گیرد.

Petrochemical pic

یک سخنگوی شرکت لوته کمیکال عنوان کرد: به دنبال افزایش ظرفیت هستیم. با این حال هنوز درباره جزئیات این طرح توسعه ای تصمیم گیری نشده است. در حال حاضر ظرفیت کل تولید اتیلن این مرکز حدود یک میلیون تن در سال برآورد می شود. وزارت تجارت، صنعت و انرژی کرده جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت مطابق برنامه عملیات احداث تاسیسات جدید را از نیمه اول سال آینده میلادی آغاز می کند. اما میزان افزیش ظرفیت هنوز معلوم نیست.

در ماه اکتبر شرکت ال جی کم که بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی کره جنوبی به شمار می رود نیز از برنامه خود برای سرمایه گذاری 260 میلیون دلاری در تاسیسات این شرکت واقع در شهر بندری دائسان (Daesan) به منظور افزایش ظرفیت تولید اتیلن خود تا 230 هزار تن و رساندن حجم کل به یک میلیون و 270 هزار تن در سال تا سال 2019 میلادی خبر داد.

اتیلن خوراک اولیه برای تولید بسیاری از محصولات پتروشیمی از جمله پلی اتیلن، پروپیلن و پلی پروپیلن محسوب می شود. بر اساس این گزارش ، لوته کمیکال از شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات میانی و پایین دستی پتروشیمی است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است