خانه خبراخبار اقتصادی طرح مشترک فرانسه و هلند برای تولید پلیمرهای پلی لاکتیک (PLA)

طرح مشترک فرانسه و هلند برای تولید پلیمرهای پلی لاکتیک (PLA)

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت توتال فرانسه و کوربین هلند در نظر دارند تا در یک پروژه مشترک (JV) به تولید و بازاریابی پلیمرهای پلی لاکتیک (PLA) بپردازند. این دو شرکت قرار است یک مجتمع در کلاس جهانی پلیمریزاسیون پلی لاکتیک با ظرفیت 75 هزار تن در سال، در سایت شرکت کوربین واقع در تایلند راه اندازی کنند.

پتروشیمی
براساس این طرح، شرکت کوربین متعهد به تامین اسید لاکتیک مورد نیاز برای تولید پلی لاکتیک و لاکتید خواهد بود. پس از دریافت مجوزهای لازم، پروژه یادشده توسط یک شرکت مشترک مستقر در هلند، از سه ماهه اول سال 2017 میلادی کلید می خورد.
برنارد پیناتل، مدیر پالایش و صنایع شیمیایی توتال در مورد این همکاری عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که در این طرح مشترک همکاری داریم . پروژه یادشده سرمایه گذاری مهمی در بازار رو به رشد بیوپلاستیک ها به شمار می رود.
وی افزود: جایگاه منحصر به فرد شرکت کوربین در زنجیره ارزش لاکتیک اسید و بیوپلیمرها، توتال را به همکاری با این شرکت ترغیب کرد. طرح مشترک یادشده به ما اجازه می دهد تا محصولی نوآورانه، صد در صد تجدید پذیر (renewable) و زیست تخریب پذیر (biodegradable) را عرضه کنیم. این محصول کلیه نگرانی های زیست محیطی معمول را مرتفع ساخته است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است