خانه خبرنمايشگاه ها ارائه 7 فناوری و محصول نانویی حوزه رنگ، کامپوزیت و پلیمر و صنایع وابسته در نمایشگاه IPCC 2016

ارائه 7 فناوری و محصول نانویی حوزه رنگ، کامپوزیت و پلیمر و صنایع وابسته در نمایشگاه IPCC 2016

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: پیشرفت سریع در صنعت رنگ، رزین، کامپوزیت و پلیمر و لزوم بهره ‏گیری از آخرین فناوری‌ها و علوم روز، دست‎اندرکاران این حوزه با برگزاری نمایشگاه بین‎المللی رنگ، رزین، پوشش‎های صنعتی و کامپوزیت جدیدترین دستاوردهای این صنعت را به علاقمندان و صنعتگران این حوزه ارائه نمایند. شانزدهمین دوره از این نمایشگاه با عنوان IPCC2016 در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران برگزار خواهد شد. نسبت به دوره قبل، این نمایشگاه 41 درصد رشد در تعداد شرکت کننده های داخلی‌،180 درصد رشد در تعداد شرکت کننده های خارجی‌ و 20 درصد رشد در متراژ شرکت کننده های داخلی و بیش از 350 درصد رشد در متراژ تحت پوشش شرکت کننده های خارجی را داشته است. در این دوره از نمایشگاه نیز تعداد قابل توجهی از شرکت‏های داخلی و خارجی در 17 گروه تخصصی محصولات خود را ارائه خواهند نمود.

IPCC-2016-EN

با توجه به ویژگی‎های منحصر به فرد این نمایشگاه، شرکت‎های فناور در حوزه نانو محصولات خود را به صنعتگران و تولیدکنندگان این حوزه ارائه خواهند کرد. محصولات مبتنی بر فناوری نانو در این دوره از نمایشگاه عبارتند از:

• نانورنگ آنتی استاتیکی شفاف (شرکت پیشگامان فناوری آسیا)؛ این محصول به منظور دفع الکتریسیته ساکن مورد استفاده قرار می‎گیرد. قابلیت اجرای سریع و آسان و سرعت انتقال سریع و یکسان در تمام سطح از دیگر ویژگی‎های این محصول می‎باشد.

• نانورنگدانه آبی فتالوسیانین مس (نیلگون رنگدانه زنجان): خاصیت رنگ‏دهی بالا (سه برابر بیشتر از نمونه‎های معمولی)، کاهش هزینه، افزایش راندمان واکنش و خواص نوری و پوشش سطحی با کیفیت بالا از مزایای این رنگدانه‎ها است.

• نانو کفپوش اپوکسی مقاوم به سایش (بسپار سازان ایرانیان): این محصول با مقاومت سایشی و سختی بالا، قابلیت کاربرد در اتاق های تمیز و مکان های بهداشتی، محیط های صنعتی، سالن های تولید و انبارها، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و شیمیایی را دارد.

• پوشش های سخت PVD (شرکت سخت ‏آرا): استفاده از این نوع نانوپوشش‎ها بدون تغییر تلرانس ابعادی قطعات و قالب‏ها عمر کاری آن‎ها به اندازه 2 تا 5 برابر افزایش می‎دهد و در مقایسه با پوشش‎های مرسوم مورد استفاده در صنایع و شرکت‎های تولیدی مقاومت به سایش، خوردگی و سختی بسیار بالاتری دارند.

• نانوافزودنی کنترل‌کننده خوردگی برای رنگ و رزین: زیست سازگاری و روش ساده تولید و راندمان بالای این محصول در کاهش سرعت خوردگی رنگ و رزین حتی با افزودن مقادیر کم این محصول از جمله ویژگی‎های آن است.

• فیلترهای صنعتی هوا با فناوری نانو(تولید شرکت نانو فناوران خاور): از جمله قابلیت‎های این محصول می‎توان افزایش جذب، راندمان و عمر این فیلترها را نام برد.

امید است این نمایشگاه زمینه را برای انجام سرمایه‎گذاری‌های مناسب و هوشمندانه را در این بخش فراهم نموده و با کاهش وابستگی کشور به واردات مواد اولیه و ماشین آلات و فناوری از خارج، میزان صادرات محصولات تولید داخل را افزایش دهد.

شرکت‏های فناور مذکور در سالن A40 (غرفه 14) از 19-16 آذر ماه پذیرای مراجعان و علاقمندان به این حوزه خواهند بود. ساعات بازدید این نمایشگاه نیز از 9 صبح لغایت 17 بعدازظهر است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است