خانه خبر نسل جدید پلی آمیدها جهت جایگزینی فلزات

نسل جدید پلی آمیدها جهت جایگزینی فلزات

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت DSM موفق به دستیابی نسل جدیدی از پلی آمید‌ها با کارایی بالا جهت جایگزینی فلزات شده است. این دستاورد جدید در نمایشگاه K 2016 ارائه شد.

نسل جدید پلی آمیدها

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، این پلیمر جدید جهت جایگزینی فلزات مخصوص قالب گیری و ترموپلاستیک مهندسی بسیار گران PEEK طراحی شده است. این محصول با نام تجاری ForTii Ace یک پلی فتالات آمید (PPA) بوده که بر اساس شیمی 4T ساخته شده است. این محصول خواص مکانیکی، گرمایی و شیمیایی منحصر به فردی را داراست.

در واقع OEM‌های مربوط به خودرو متوسط وزنی تا 200 کیلوگرم را برای هر خودرو تا سال 2025 به خود اختصاص خواهند داد. این امر موجب نشر بیشتر گاز کربن دی اکسید در سراسر دنیا خواهد شد. کاهش حجم موتور و طراحی با فضای محدود، بدون صدمه زدن به امنیت و راحتی خودرو یکی از چالش‌های پیش روی طراحان خودرو برای توسعه پلیمرهای جدید می‌باشد. ForTii Ace نقش مهمی را در کمک به OEM‌ها انجام خواهد داد و به کاهش رهایش گاز دی اکسید کربن کمک خواهد کرد.

ForTii Ace، 40% سفت‌تر و مستحکم‌تر نسبت به پلی‌آمیدها و یا حتی PEEK در بالاترین دما موجود می‌باشد. همچنین دارای مقاومت شیمیایی بالایی نیز هست. ForTii Ace شامل گریدهایی با انواع مختلف پرکننده و تقویت کننده حاوی الیاف کربن و شیشه می‌باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است