خانه خبر ساخت عینک سبک وزن از مواد پلیمری

ساخت عینک سبک وزن از مواد پلیمری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Mentor Optical Limited (تولید کننده عینک در هنگ کنگ) موفق به توسعه برند مدل جدید خود با نام Plastel با استفاده از پلاستیکی با کارایی بالا با نام تجاری VESTAKEEP® PEEK ساخت شرکت Evonik Industries شده است.

Plastel عینک پلیمری از پلی اتر اتر کتون

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، عینک جدید ساخته شده از پلی اتر اتر کتون، سبک وزن و دارای قاب نوری محکم می‌باشد. عینک جدید 9 گرم وزن داشته (در حالی که فریم‌های سنتی وزنی برابر با 23 گرم را دارا هستند) و راحتی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. ارتفاع قاب عینک 1.6mm  و ضخامت آن 0.9mm می‌باشد.

این قاب عینک فوق‌العاده قوی می‌باشد و می‌تواند آزمون‌ خمش را بدون شکستگی تحمل کند و مناسب برای فعالیت‌های ورزشی است. لنزهای طبی به راحتی بر روی این قاب نصب می‌شوند و از ایجاد هرگونه فشاری روی شیشه جلوگیری می‌نماید.

VESTAKEEP® PEEK پلیمری ترموپلاستیک با کارایی بالا است. به دلیل مقاومت عالی آن در برابر ترک خوردگی برای قالب‌گیری قطعات بسیار نازک مناسب می‌باشد. همچنین این پلیمر بر اثر مقاومت شیمایی بالا و پایداری حرارتی دارای زیست سازگاری و پایداری عالی زیستی می‌باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است