خانه خبر استفاده از پایه پلیمری پیه گاو موسوم به تالو (Tallow) در تولید اسکناس 5 پوندی

استفاده از پایه پلیمری پیه گاو موسوم به تالو (Tallow) در تولید اسکناس 5 پوندی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
polymer five pounds

مرجع پلیمر در بازار ایران: اعتراف بانک انگلیس به استفاده از چربی گاو در تولید اسکناس‌های جدید 5 پوندی با واکنش گیاهخواران و طرفداران حقوق حیوانات مواجه شده است. بانک انگلیس در حساب توییتری خود اقرار کرد اسکناس‌های جدید 5 پوندی حاوی چربی حیوانی است.

بانک انگلیس در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتری خود اعلام کرد در چاپ اسکناس‌های 5 پوندی جدید از پایه پلیمری پیه گاو موسوم به تالو (Tallow) استفاده شده است و بانک تصمیمی برای تغییر ساختار اسکناس ندارد.

Polymer-five-pound-note-008

تالو نوعی چربی گاوی است که اندام های بدن حیوان را احاطه کرده و اغلب در صنعت صابون سازی و شمع سازی کاربرد دارد. اعتراف بانک انگلیس به استفاده از چربی گاو در اسکناس‌های جدید 5 پوندی با واکنش تند گیاهخواران و طرفداران حقوق حیوانات مواجه شده است و عده‌ای عنوان “پول خون” را به این اسکناش داده اند. در حال حاضر، بیش از 5 هزار نفر با امضای طوماری خواستار تغییر ساختار اسکناس‌های جدید 5 پوندی شده‌اند.

این اسکناس در ماه سپتامبر رونمایی و وارد چرخه پولی انگلیس شد. در طول 320 سال از پنبه در ساختار اسکناس 5 پوندی استفاده می شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است