خانه خبراخبار اقتصادی افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن شرکت ساسول آفریقای جنوبی

افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن شرکت ساسول آفریقای جنوبی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران:  طرح توسعه ای جدید C3 شرکت ساسول آفریقای جنوبی دوشنبه هفته گذشته افتتاح شد و قرار است حجم تولید پلی پروپیلن (PP) این شرکت را تا 100 هزار تن در سال افزایش دهد.

پلی پروپیلن
برپایه این گزارش ، استفن کورنل، مدیرعامل شرکت ساسول، عنوان کرد: سرمایه گذاری اخیر به تقویت جایگاه ساسول به عنوان یکی از بازیگران بین المللی در حوزه صنایع شیمیایی کمک شایانی می کند و با اختصاص سرمایه ای بالغ بر یک میلیارد رند (واحد پول آفریقای جنوبی)، بسیار خوشحالیم که یک پروژه عظیم دیگر در سرزمین مادری یعنی آفریقای جنوبی به بهره برداری می رسد.
بر اساس این گزارش تکمیل طرح یادشده سه سال به طول انجامید و 920 موقعیت شغلی جدید در طول فرآیند ساخت و ساز ایجاد کرد. این سرمایه گذاری با هدف تسهیل مشکلات تولید در مجتمع های پلی پروپیلن PP1 و PP2 شهر Secunda آفریقای جنوبی از طریق نصب و راه اندازی ظرفیت هیدرولیک (hydraulic capacity)  صورت گرفت.
کورنل افزود: پروژه اخیر بدون تعطیلی مجتمع های تولید پلی پروپیلن اجرایی شد و علی رغم پیچیدگی های موجود، این طرح در نهایت ایمنی به بهره برداری رسید.
این گزارش می افزاید: تقاضای فزاینده برای این محصول به ویژه از سوی صنایع بسته بندی، توجیه اقتصادی مناسبی برای سرمایه گذاری اخیر شرکت ساسول محسوب می شود. پلی پروپیلن یکی از پرکاربردترین محصولات پتروشیمی در سراسر جهان است و به صورت پلاستیک و فیبر مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است که این محصول طیف وسیعی از کاربردها مانند بسته بندی محصولات مصرفی (consumer products)، قطعات پلاستیکی صنایع مختلفی نظیر خودروسازی و نساجی را شامل می شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است