خانه خبراخبار علمی پژوهشی درزگیر چسب سیلیکونی سریع پخت برای استفاده در لوازم الکترونیکی

درزگیر چسب سیلیکونی سریع پخت برای استفاده در لوازم الکترونیکی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت WACKER در نمایشگاه K2016 از درزگیر چسب سیلیکونی سریع پخت خود با نام تجاری SEMICOSIL® 811 برای استفاده در لوازم الکترونیک رونمایی کرد.

SEMICOSIL® 811 همراه با یک کاتالیست مورد پردازش قرار می‌گیرد و طی یک واکنش اضافی برای تشکیل الاستومر با مدول پایین و مقاومت بسیار کم به تغییر شکل، سخت می‌گردد. این فرایند پخت می‌تواند از طریق حرارت یا اشعه UV با انتخاب کاتالیست مناسب انجام شود.

درزگیر چسب سیلیکونی SEMICOSIL811

این چسب جدید می‌تواند به پلی بوتیلن ترفتالات، پلی آمید، آلومینیوم و دیگر بسترهایی که به طور گسترده در لوازم الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد متصل شود. قدرت چسبندگی SEMICOSIL® 811 در عرض یک ساعت در دمای اتاق به سطح قابل قبولی می‌رسد.

فرآیند تولید SEMICOSIL® 811 آسان و مقرون به صرفه است. همچنین می‌تواند بر روی بسترهای حساس که نباید در معرض حرارت باشند مورد استفاده قرار گیرند. این چسب در حرارت‌های پایین 40- درجه سلسیوس همچنان انعطاف پذیر باقی می‌ماند.

دانلود datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است