خانه خبر جلوگیری از ترکیدن بسته‌بندی‌ها در ارتفاعات بالا با فیلم پلاستیکی شرکت Toray

جلوگیری از ترکیدن بسته‌بندی‌ها در ارتفاعات بالا با فیلم پلاستیکی شرکت Toray

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Toray پلاستیک (امریکا)، تنها تولید کننده پلی استر، پلی پروپیلن و فیلم‌های پایه زیستی ایالات متحده آمریکا از فیلم پلاستیکی (پلی پروپیلن) جهت یافته دو محوره (BOPP) جدید خود رونمایی کرد.

فیلم پلی پروپیلن Toray

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، این فیلم‌ها برای جلوگیری از ترکیدن بسته‌بندی‌ها هنگامی که در ارتفاع‌های بالا و فشارهای پایین اتمسفری قرار می‌گیرند طراحی شده اند. در ارتفاعات بالا، فشار هوای خارج بسته کاهش پیدا می‌کند و باعث متورم شدن آن می‌گردد. این تورم باعث ایجاد تنش و آسیب رساندن به مهر و موم بسته‌بندی‌ها خواهد شد. تولیدکنندگان شرکت Toray از طریق اصلاح لایه هسته پلی پروپیلن و یک درزگیر اختصاصی باعث ارائه عملکردی عالی برای مهر و موم بسته بندی‌ها شدند. این فیلم‌ها از نفوذ رطوبت و اکسیژن به داخل بسته‌بندی‌ها جلوگیری کرده و باعث تازه ماندن غذایی می‌شود. این فیلم جدید به اندازه کافی قوی می‌باشد که به جای ساختار سه لایه سنتی از ساختار دو لایه در بسته‌بندی‌ها استفاده شود و در نهایت باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد. این فیلم‌ها در نسخه‌های سفید و شفاف موجود می‌باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است