خانه خبر تولید پلاستیک 100 درصد زیست تخریب پذیر و 100 درصد قابل بازیافت

تولید پلاستیک 100 درصد زیست تخریب پذیر و 100 درصد قابل بازیافت

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Aquapak Polymers Ltd موفق به توسعه فرآیندی برای تولید بسته‌بندی پلیمری چند منظوره که 100% زیست تخریب پذیر و 100% قابل بازیافت می‌باشد شده است. این محصول می‌تواند به عنوان یک جایگزین ماندگار برای فیلم های زیست پلاستیکی معمول مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، پلیمر PVOH به آسانی قابل بازیابی می‌باشد. هنگامی که این پلیمر در آب قرار می‌گیرد حل شده و سپس از محلول بازیابی می‌شود (تبدیل به مواد اولیه) و می‌تواند دوباره به چرخه تولید بازگردد.

پلاستیک 100 درصد زیست تخریب پذیر

با توجه به مشکلات جدا شدن فیلم از پلاستیک‌های سخت، می‌توان بسته‌بندی چند منظوره را بر روی طیف گسترده‌ای از محصولات جایگزین کرد و بهتر از پلاستیک‌های بسته‌بندی مرسوم عمل می‌کند. PVOH بی خطر و غیر سمی برای محیط زیست می‌باشد. این مواد دارای تاییدیه FDA برای تماس با مواد غذایی می‌باشند بنابراین می توانند برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرند.

در حال حاضر این پلیمر به صورت تک لایه با ضخامت 6μm – 200μm موجود می‌باشد و خواص سد کنندگی عالی در برابر هوا، حلال‌ها و روغن‌ها را داراست و همچنین مقاوم به سوراخ شدگی می‌باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است