خانه خبراخبار اقتصادی تولید پلی پروپیلن های نسل جدید سابیک در هلند

تولید پلی پروپیلن های نسل جدید سابیک در هلند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
sabic petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا: شرکت پتروشیمی سابک عربستان سعودی اعلام کرد که مجتمع پایلوت تولید پلی پروپیلن های نسل جدید این شرکت تا پایان ماه مارس سال آینده میلادی در شهر سیتارد-خلین هلند به بهره برداری می رسد.
این مجتمع از فناوری پلیمریزاسیون فاز گازی (gas-phase polymerization) بهره می برد و انتظار می رود به رونق فعالیت مجتمع های مجاور خود که تولیدکننده مواد پیشرفته برای صنایع مختلفی نظیر خودروسازی، لوله، لوازم خانگی و بسته بندی های پیشرفته هستند؛ کمک شایانی کند.

sabic petrochemical
مجتمع پایلوت یادشده تازه ترین سرمایه گذاری  سابک در مرکز فناوری و تحقیقات Brightlands Chemelot شهر سیتارد-خلین به شمار می رود. این شرکت در ماه مه امسال نیز یک تاسیسات تحقیقاتی در همین مجموعه راه اندازی کرد.
لینا پرادا، مدیر شاخه بین الملل فناوری پلی پروپیلن شرکت سابک، عنوان کرد: مجتمع پایلوت جدید گواهی دیگر بر تعهد سابک به سرمایه گذاری برای توسعه تکنولوژی های نوین است.
وی افزود: با راه اندازی این مجتمع در سال 2017، ظرفیت تولید مواد پلی پروپیلنی جدید سابک برای تجاری سازی در تاسیسات اروپایی این شرکت واقع در شهرهای خلین هلند و Gelsenkirchen آلمان به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
بر اساس این گزارش ، شرکت سابک رویکردی تازه را درراستای ساخت و راه اندازی مجتمع های پایلوت اتخاذ کرده است. قرارداد اجرای پروژه اخیر به شرکت Zeton که از پیشگامان طراحی و ساخت مجتمع های پایلوت به شمار می رود؛ واگذار شده است. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای انسخده (Enschede) هلند و برلینگتون استان انتاریو کانادا قرار دارند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است