خانه خبراخبار اقتصادی سرمایه گذاری BASF برای افزایش ظرفیت تولید افزودنی های صنعت پتروشیمی

سرمایه گذاری BASF برای افزایش ظرفیت تولید افزودنی های صنعت پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BASF برنامه دارد تا پنج سال آینده بیش از 200 میلیون یورو برای توسعه شاخه تولید افزودنی های پلاستیک خود در سطح جهان سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری قرار است در قالب چند طرح توسعه ای در مناطق مختلفی شامل ایالات متحده، اروپا و منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهره برداری برسد.

پتروشیمی

بر اساس این گزارش ، تقریبا نیمی از بودجه اختصاص یافته، در آسیا و با هدف افزایش ظرفیت تولید و ارتقاء عملکرد واحدهای موجود هزینه می شود و پروژه های در نظر گرفته شده برای آمریکای شمالی و اروپا همراستا با رشد دیگر صنایع مصرف کننده محصولات پتروشیمی نظیر خودروسازی و فناوری های دیجیتال متمرکز بر توسعه ظرفیت ها در این مناطق خواهد بود.
کریستین فیشر، مدیر شاخه محصولات شیمیایی ویژه شرکت BASF، عنوان کرد: قصد داریم با سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید افزودنی های صنعت پلاستیک، تقاضای فزاینده جهانی برای موادی نظیر آنتی اکسیدان ها (antioxidants) و پایدارکنندهای سبک (light stabilizers) را تا حدود زیادی مرتفع سازیم. همچنین بی.اس.اف در نظر دارد تا با سرمایه گذاری در حوزه فرآیندهای دیجیتال و فناوری، به عنوان یک عرضه کننده قابل اطمینان، نیازهای متنوع مشتریان خود را در سراسر جهان تامین کند.
این گزارش می افزاید: شاخه محصولات شیمیایی ویژه BASF یکی از 14 زیرمجموعه اجرایی شرکت صنایع شیمیایی بBASF و بخشی از گروه محصولات ویژه این شرکت به شمار می رود. گروه بی.اس.اف شامل شرکت های تابعه و سرمایه گذاری های مشترک در بیش از 80 کشور جهان است و 6 سایت تولید یکپارچه محصولات شیمیایی و تعداد 390 سایت تولید دیگر را در اروپا، آسیا، استرالیا، آمریکا و افریقا اداره می کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است