خانه اقتصادی افزایش ظرفیت تولید متانول مالزی توسط پتروناس

افزایش ظرفیت تولید متانول مالزی توسط پتروناس

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت پتروناس به تازگی تفاهم نامه همکاری با نهاد YHBS، وابسته به دولت محلی ایالت ساراواک مالزی، به منظور مشارکت در آغاز مطالعات پیش امکان سنجی (pre-feasibility study) برای طرح پیشنهادی ساخت یک مجتمع تولید متانول در شهر بینتولو ایالت ساراواک این کشور به امضاء رساند.
بر اساس این گزارش، دو طرف توافق کردند تا ضمن انجام ارزیابی های مشترک فنی و تجاری، امکان احداث یک مجموعه تولید متانول و تولید مشتقات این محصول درپارک صنعتی Samalaju در فاصله 65 کیلومتری از شهر بینتولو را مورد بررسی قرار دهند.
شرکت پتروناس همچنین قرارداد اولیه ای (HOA) را با شرکت Huchems مالزی برای تامین روزانه 58 میلیون فوت مکعب گاز طبیعی مورد نیاز پروژه پیشنهادی مجتمع تولید آمونیاک و مشتقات این شرکت در همین پارک صنعتی به مدت 20 سال، به ثبت رساند.
این گزارش می افزاید: هر دو قرارداد یادشده درراستای گسترش همکاری ها میان پتروناس و دولت محلی ایالت ساراواک برای تبدیل این ایالت به یک قطب پتروشیمی در منطقه امضاء شدند.
شرکت دولتی نفت و گاز مالزی موسوم به پتروناس امروزه در حوزه های متنوعی نظیر اکتشاف، استخراج، پالایش، انتقال، ذخیره سازی، فروش نفت خام، گاز طبیعی، فرآورده های نفتی، تولید و بازاریابی محصولات پتروشیمی، بنزین، ال ان جی، ال پی جی، ارائه خدمات حفاری، احداث خط لوله و مدیریت جایگاه ها سوخت فعالیت دارد.
ساراواک بزرگترین ایالت کشور مالزی محسوب می شود که در شرق این کشور و در شمال غربی جزیره بورنئو واقع است.

Petronas Methanol

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است