خانه خبراخبار اقتصادی سرمایه گذاری مجارستان در بخش پروپیلن ها

سرمایه گذاری مجارستان در بخش پروپیلن ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت نفت و گاز مول (MOL) مجارستان به تازگی اعلام کرد که قصد دارد یک میلیارد و 900 میلیون دلار برای توسعه شاخه پتروشیمی خود سرمایه گذاری کند و در پنج سال آینده فعالیت های این شرکت متمرکز بر افزایش ظرفیت تولید پروپیلن و مشتقات دارای ارزش افزوده بالای آن خواهد بود.

پتروشیمی
رئیس و مدیر عامل گروه مول می گوید: ما راهبرد بلندمدت خود موسوم به MOL Group 2030 را به تازگی اعلام و برنامه جامعی شامل اهداف مالی و طرح های راهبردی خود ظرف پنج سال آینده منتشر کرده ایم.
وی افزود: قصد داریم به کمک این سرمایه گذاری، حوزه فعالیت های خود را متنوع تر سازیم. انتظار می رود فاز اول پروژه های استراتژیک ما در صنعت پتروشیمی سالانه 250 تا 300 میلیون دلار از Ebitda (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک) شرکت مول را تشکیل دهد.
با هدف تنوع بخشی بیشتر به زنجیره ارزش پروپیلن، این شرکت بیش از 500 میلیون دلار در واحدهای کراکر بخار خود واقع در مجارستان و اسلواکی سرمایه گذاری می کند. مول همچنین برنامه دارد تا بخشی از سرمایه یادشده را به افزایش ظرفیت تولید پلی اول های (polyols) مبتنی بر پروپیلن اکسید (PO) اختصاص دهد. این محصولات از ارزش افزوده بالایی برخوردارند و در صنایع خودروسازی، بسته بندی و لوازم خانگی به طور گسترده ای کاربرد یافته اند.
شرکت مول در نظر دارد تا به تنها عرضه کننده کاملا یکپارچه در منطقه مرکز و شرق اروپا (CEE) تبدیل شود. این شرکت عمدتا در زمینه اکتشاف، استخراج، پالایش و بازاریابی نفت خام و گاز طبیعی و تولید محصولات پتروشیمی فعالیت دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است