خانه خبراخبار علمی پژوهشی انتشار کتاب << کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی >>

انتشار کتاب << کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی >>

توسط مدیر سایت
0 نظرات

دکتر حسن خندان، عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه گلستان گفت: کتاب  « کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی »  تالیف رونالد ال، پوودا و نیخیل گوپتاست که توسط دکتر مریم ابارشی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ترجمه شده است.Polymer Composite

وی ادامه داد: اگر بخواهم به طور خیلی مختصر این کتاب را معرفی کنم باید بگویم  کتاب «کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی» ترجمه جدیدترین و در عین اختصار، جامع‌ترین کتاب در مورد کامپوزیت‌های پایه پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی است که توسط دو تن از استادان گروه مهندسی مکانیک و هوافضای دانشگاه نیویورک در سال ۲۰۱۵ نوشته شده است. این کتاب به ادعای انتشارات اسپیرینگر اولین منبع در این زمینه است و مطالب آن گویای پیشرفت‌هایی است که در تولید و خواص نانو الیاف کربنی، همچنین کامپوزیت‌های پایه پلیمری تقویت‌شده با آن‌ها به دست آمده است.

خندان گفت: در این کتاب می‌توان به انبوهی از مطالعات تجربی در زمینه کامپوزیت‌های پلیمری به همراه جزئیات تصاویر میکروسکوپ الکترونی و مقادیر تجربی خواص مکانیکی، گرمایی و الکتریکی انواع مختلف کامپوزیت‌های پلیمری، به همراه روند تغییرات خواص دسترسی داشت.

«کامپوزیت‌های پلیمری تقویت‌شده با نانو الیاف کربنی» با شمارگان ۱۰۰۰ جلد، در ۸ فصل و ۱۷۴ صفحه توسط جهاد دانشگاهی استان گلستان منتشر شده است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است