خانه علمی پژوهشی استفاده از نانوپلاکت‌ گرافنی برای تقویت چوب‌های ماهیگیری

استفاده از نانوپلاکت‌ گرافنی برای تقویت چوب‌های ماهیگیری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
گرافن
مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) در حوزه تولید گرافن در انگلستان فعالیت دارد. این شرکت چندی پیش همکاری مشترکی با شرکت سنچری کامپوزیت آغاز کرده بود که در آن به دنبال بررسی امکان استفاده از گرافن در تقویت ساختار چوب‌های ماهیگری بودند. در نهایت شرکت سنچری به این نتیجه رسید که استفاده از نانوپلاکت‌ گرافنی می‌تواند برای تقویت چوب‌های ماهیگیری استفاده شود. از این رو، سنچری اقدام به تولید چوب‌های ماهیگیری کرده که با گرافن تقویت شده و آن‌ها را با نام تجاری Graphex به بازار عرضه کرده است.
گرافن
در پی تولید موفقیت آمیز این چوب‌ها، شرکت سنچری سفارش خرید گرافن از شرکت اپلاید گرافن متریالز را داده است.
این شرکت بیش از چهل سال سابقه در تولید چوب‌های ماهیگیری در بریتانیا دارد. این شرکت برای تقویت ساختار چوب‌های ماهیگیری از مواد مختلفی استفاده کرده است که از آن جمله می‌توان به شیشه، پلی‌اتیلین و الیاف کربنی اشاره کرد.
جان مابیت از مدیران شرکت اپلاید گرافن می‌گوید: «ما بسیار خرسندیم که اولین سفارش خرید گرافن را به شرکت اپلاید گرافن داده‌ایم. این سفارش به دنبال موفقیت آزمون‌های اولیه انجام گرفته است. در قالب همکاری مشترک ما روی امکان استفاده از گرافن در چوب‌های ماهیگیری کار کردیم. در حال حاضر ما به این نتیجه رسیدیم که می‌توان از نانوپلاکت‌های گرافن در فرآیندهای تولید فعلی خود می‌توانیم استفاده کنیم. ما بسیار خوشحالیم که تولید چوب‌های ماهیگری با نام تجاری Graphex را آغاز کرده‌ایم. ما از این که با همکاری مشترک توانستیم فرصت استفاده از گرافن را در محصولات خود ایجاد کنیم بسیار خرسند هستیم.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است