خانه خبراخبار اقتصادی برنامه تولید یک میلیون تنی پلی اتیلن های با خلوص بالا توسط اکسون موبیل

برنامه تولید یک میلیون تنی پلی اتیلن های با خلوص بالا توسط اکسون موبیل

توسط مدیر سایت
0 نظرات
exxonmobil

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت اکسون موبیل دیروز سه شنبه( 25 آبان ماه) اعلام کرد: قصد دارد تا پایان سال 2019، یک واحد جدید پلی اتیلنی را با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن وارد، چرخه تولیدکند. مدیران این شرکت انتظار دارند با پایان عملیات ساخت این واحد جدید واقع در ایالت تگزاس، محصولات با کیفیت و خواص بالاتری را به بازار عرضه کنند.

exxonmobil
اکسون موبیل از مهمترین عرضه کنندگان محصولات پلی اتیلنی با خواص مطلوبی نظیر وزن پایین، سختی و مقاومت در برابر ضربه برای کاربردهای بسته بندی محسوب می شود. این گزارش می افزاید: به دنبال افزایش بی سابقه عرضه نفت و گاز طبیعی در آمریکا، شرکت اکسون موبیل با هدف کمک به تامین تقاضای فزاینده جهانی برای انرژی چند میلیارد دلار در سراسر منطقه گلف کوست (Golf Coast) ایالات متحده سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری ها نه تنها به توسعه ظرفیت پالایش و پتروشیمی کمک می کند؛ بلکه رشد اقتصادی و ایجاد موقعیت های شغلی جدید را در پی خواهد داشت.
پیش بینی می شود سرمایه گذاری های صورت گرفته ظرف سال های آینده بیش از 28 هزار موقعیت شغلی موقت در حوزه ساخت و ساز و بالغ بر هزار و 200 موقعیت شغلی دائم ایجاد کند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است