خانه خبراخبار اقتصادی کویت با شیل گس یک واحد پتروشیمی در آمریکا می سازد

کویت با شیل گس یک واحد پتروشیمی در آمریکا می سازد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
shell

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از  نیپنا، شرکت پتروشیمی میگلوبال درصدد ساخت و راه اندازی یک واحد 750 هزار تنی مونواتیلن گلایکولMEG ازخوراک گازی شیل درایالات متحده است که این طرح تا نیمه سال 2019 به بهره برداری خواهد رسید.
رامش راماچاندران مدیرعامل شرکت میگلوبال ومعاون ارشد شرکت EQUATE در خصوص این سرمایه گذاری اظهارکرد: ساخت کارخانه در سایت کریک اویسترداو کمیکال درتگزاس ازماه اوت سال جاری آغاز شده است و همچنان مطابق برنامه رو به پیشرفت است.

گازهای فلر
وی افزود: قرارداد EPC که شامل مهندسی، ساخت و تدارکات است به همراه قرارداد خدمات دیگر در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. این شرکت در ماه جولای، شرکت آمریکایی فن آوری های بزرگ شیمیایی داو کمیکال را برای ارائه خدمات فناوری طرح انتخاب کرده است.
شرکت میگلوبال یک شرکت تابعه و سهام آن بطور کامل متعلق به شرکت پتروشیمی EQUATE کویت است.
شرکت EQUATE کویت درحال حاضردو مجتمع تولید مونو اتیلن گلیکول در منطقه شعیبا دارد. ظرفیت تولید کامل سالانه این دو کارخانه 550 هزار تن و 600 هزارتن است. این در حالی است که در اوایل سال 2016 به دلیل کمبود مواد اولیه ظرفیت تولید این دو کارخانه پایین تراز پیش بینی ها بود.
راماچاندران گفت: شرکت EQUATE توانسته واحد تولید پلی اتیلن (PE) پروژه در بطری خود در شعیبا را کمی جلوتر از برنامه تعیین شده، در اوایل سال جاری به اتمام برساند.
این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید پلی اتیلن خود را از تولید سالانه 825 هزار تن به یک میلیون تن در سال جاری افزایش داده است که دو نوع محصول پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن خطی با پگالی پایین (LLDPE) تولید می کند.
معاون ارشد شرکت EQUATE گفت: وجود رکود اقتصادی دردنیا، پیش بینی می شود تا تقاضا برای پلی اتیلن درحدود 4.5 درصد و برای اتیلن گلیکول 4 درصد افزایش یابد. این شرکت تلاش دارد تا دربازارهای صنایع پایین دست پتروشیمی و پشتیبانی از مشتری حضور فعال داشته باشد و ازطریق نوآوری نوین در صنعت بتواند نرخ سالانه تقاضا برای محصولات تولیدی خود را افزایش دهد.
وی درباره شرایط کنونی شرکت گفت: با وجود اینکه مقدار چرخه هزینه درآمد شرکت متاثر از نوسان های قیمت انرژی بوده است. اما با نوآوری های شرکت و برنامه کاهش هزینه ها شرکت EQUATE توانسته به بخش قابل توجهی ازنوسانات بازارغلبه کند. همچنان روی هزینه های غیر ضروری متمرکز شدیم و مطمئن هستیم که پویایی عرضه و تقاضا به زودی صنعت پتروشیمی را متحول خواهد کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است