خانه علمی پژوهشی تولید ولتاژ بالای برق با حرارت یک الکترولیت پلیمری

تولید ولتاژ بالای برق با حرارت یک الکترولیت پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایسنا، این ابرخازن مبتکرانه علاوه بر روش سنتی شارژ برقی برای خازن‌ها، انرژی حرارتی را نیز به عنوان یک مبنع شارژ جدید ارائه می‌کند. به گفته محققان، این نخستین بار است که امکان تولید ولتاژ بالای برق با حرارت یک الکترولیت پلیمری جامد کشف شده است. این ولتاژ سپس می‌تواند برای آغاز یک واکنش الکتروشیمیایی در الکترودها برای شارژ استفاده شود.

polymer electrolyte
ابرخازن‌های جدید با تبدیل انرژی حرارتی به انرژی الکتریکی و همزمان ذخیره آن در دستگاه کار می‌کنند. برای مثال، حرارت بدن انسان یا هر جسم منتشر کننده حرارت دیگر که بتواند گرمایی متفاوت از دمای محیط تولید کند، می‌تواند برای شارژ خازن بدون نیاز به منبع برق استفاده شود.
این ابرخازن‌ها همچنین انعطاف‌پذیر بوده و می‌توانند به عنوان منبع انرژی برای دستگاه‌های الکترونیک پوشیدنی یا برای ترکیب در سیستم‌های انتقال داده بی‌سیم برای به کار انداختن حسگرهای اینترنت اشیا استفاده شوند. اینترنت اشیا یک مفهوم از برقراری ارتباط بین دستگاهها و حسگرهای مختلف برای انتقال داده است که بطور خاص برای نظارت بلادرنگ کاربرد دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است