خانه اقتصادی سبد محصولات پتروشیمی امارات متنوع تر می شود

سبد محصولات پتروشیمی امارات متنوع تر می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran petrochemical plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: به گزارش نیپنا، سلطان احمد الجابر مدیر عامل شرکت ملی نفت ابوظبی موسوم به ادنوک (ADNOC)، اعلام کرد: این شرکت در راستای برنامه راهبردی دولت امارات برای توسعه صنعت پتروپایشگاهی، طی برنامه پنج ساله قصد دارد سبد محصولات پتروشیمی خود را متنوع تر سازد.

Iran petrochemical plant
مدیرعامل ادنوک که در کنفرانس انرژی ابوظبی سخنرانی می کرد؛ افزود: براساس طرح راهبردی اخیر که قرار است تا سال 2030 میلادی محقق شود، این شرکت ضمن افزایش ظرفیت تولید، با هدف تضمین سودآوری بازارهای جدیدی را  تصاحب خواهد کرد.
بر اساس گزارش پلاتس، شورای عالی نفت ابوظبی که عالی ترین مرجع سیاست گذاری این کشور در حوزه انرژی به شمار می رود؛ در تاریخ دوم نوامبر امسال طرح راهبردی ادنوک برای توسعه تا سال 2030 را به تصویب رساند. این طرح شامل افزایش ظرفیت تولید تا 400 هزار بشکه در روز و رساندن ظرفیت فعلی به سه میلیون و 500 هزار بشکه در روز است.
در بخش صنایع پایین دستی، تمرکز پروژه یادشده بر یکپارچه سازی فعالیت های پتروشیمی و پالایشگاهی خواهد بود. مقامات این شرکت اخیرا اعلام کردند: انتظار داریم ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ادنوک از رقم چهار میلیون و 500 هزار تن در سال 2016، به 11 میلیون و 400 هزار تن تا سال 2025 میلادی افزایش یابد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است