خانه اقتصادی پیروی بازار پتروشیمی از عرضه و تقاضا است

پیروی بازار پتروشیمی از عرضه و تقاضا است

توسط مدیر سایت
0 نظرات
report and analysis

مرجع پلیمر در بازار ایران: پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران درگفتگو با خبرنگار نیپنا اظهارکرد: نمی توان انتخابات رئیس جمهوری آمریکا را در بازار بورس و نیز بازار کالاهای استراتژیک مانند نفت و پتروشیمی را بی تاثیر خواند، اما به مرور زمان آثار به وجود آمده با فاصله کوتاهی بعد از تمام شدن انتخابات تعدیل و از بین رفته است.

report and analysis
وی افزود: عملکرد گروه های سیاسی آمریکا در ادوار گذشته نشان می دهد که نظر و رویکرد یک رئیس جمهور بر سیاست های کلان کشور اثرات عمیقی نداشته است. نظرات رئیس جمهور آمریکا به هر موضوعی اگر هم یک نگاه رادیکالی باشد اما در فرآیند معمولا تا حد زیادی این نظرات تعدیل می شود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان این که در کوتاه مدت اثر انتخابات رئیس جمهور آمریکا در بازار سهام، نفت و پتروشیمی یک اثر هیجانی و قابل بازیابی است اظهارکرد: باید در کوتاه مدت دید با روی کارآمدن رئیس جمهوری جدید چه رویکرد سیاسی به وجود می آید و آن رویکرد سیاسی در بستر اتفاقات برای آمریکا چه اثرات مثبت یا منفی به همراه خواهد داشت.
سلطانی عنوان کرد: با نتیجه انتخابات آمریکا در کوتاه مدت اتفاقی رخ نمی دهد.، اولویت های رئیس جمهور جدید آمریکا کاهش مالیات ها، محدود کردن روابط موافقت نامه های تجارت آزاد آمریکا با سایر کشورها و رویکرد جدید به مهاجرت است و به نتیجه رساندن این اولویت ها زمان بر است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است