خانه اقتصادی نشست جذب سرمایه گذاری و مشارکت شرکت های آلمانی در صنعت پتروشیمی ایران

نشست جذب سرمایه گذاری و مشارکت شرکت های آلمانی در صنعت پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Germany

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا؛ نشست جذب سرمایه گذاری و مشارکت شرکت های آلمانی شامل  بانکها و موسسات بیمه کشور آلمان در فرآیند سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران روز گذشته (سه شنبه 18 ابان ماه) در سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین به میزبانی سفیر کشورمان، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل هلدینگ های پتروشیمی برگزار شد.

پتروشیمی

 براساس این گزارش، در بخش نخست این نشست که صبح روز گذشته برگزار شد، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکتها و هلدینگهای فعال در صنعت پتروشیمی ایران به معرفی طرحهای مهم خود بصورت جامع پرداختند و در بخش دوم نیز، دو طرف با برگزاری جلساتی تخصصی تر به بررسی جزئیات بیشتر همکار یهای مشترک خود پرداختند.

 همچنین، در این نشست راهکارهای سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای آلمانی و همچنین مشکلات تامین مالی طرحها مورد بررسی قرار گرفت تا امکان ایجاد کانال و مسیری سریع و کار آمد در آینده نزدیک امکان پذیر شود.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است