خانه علمی پژوهشی درپوش فیلمی PET آسان باز شو برای استفاده در ظروف غذایی

درپوش فیلمی PET آسان باز شو برای استفاده در ظروف غذایی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Toray Plastics موفق به تولید فیلم درپوش PET آسان باز شو و سفید شده (LumiLid® XL7W) است که برای غذاهای روزانه که در یخچال یا فریزر نگهداری و در ظروف PP بسته بندی می‌شوند مناسب می‌باشد. در ادامه با مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) همراه باشید.

درپوش فیلمی PET

از جمله کاربردهای فیلم LumiLid® XL7W می‌توان به نگهداری مواد لبنی نظیر پنیر، خامه ترش، ماست، کره، پنیرهای فرآیند شده‌ی یخی و بستنی اشاره کرد. این فیلم برای محصولات غیر لبنی نظیر مارگارین و دیگر محصولات گیاهی مناسب می‌باشد. همچنین برای دسرها و غذاهای یخ زده غیر لبنی که در آن از شیره سویا، بادام و نارگیل به کار می‌رود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این فیلم پلی استری با فناوری پیشرفته شرکت Toray ساخته شده و دارای استحکام مکانیکی عالی می‌باشد. این ترکیب فیلمی، محدوده دمایی بین 200°F تا 350°F ایجاد می‌کند که قادر به حفظ استحکام در حین فرآیند درزگیری می‌باشد.

هنگامی که ظروف PP با فیلم LumiLid® XL7W مهر و موم می‌شود اتصالی بسیار قوی ایجاد می‌ شود، حتی اگر ظرف بسیار پر شده باشد. دیگر فیلم‌های درپوش سفید دارای لایه درزگیر نازک تر و فاقد عملکرد XL7W می‌باشد. XL7W با داشتن لایه‌ای ضخیم و عملکرد بالا می‌توانند جایگزین ورقه‌های چند لایه گران قیمت شوند. این فیلم همچنین تازگی محصولات را به خوبی حفظ می نماید.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است