خانه خبر ازدیاد برداشت مخازن با تزریق پلیمر در شرکت OMV کلید خورد

ازدیاد برداشت مخازن با تزریق پلیمر در شرکت OMV کلید خورد

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پليمر در بازار ايران (پليم پارت):شرکت OMV اتریش، استفاده از روشهای جدید ازدیاد برداشت نظیر تزریق پلیمر و تزریق بخار و آب را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار شانا، استفان هانکه نماینده شرکت OMV صبح امروز (چهارشنبه ٨ مهرماه) در دومین همایش بین المللی فرصتهای فناورانه صنعت نفت و گاز به روشهای جدید ازدیاد برداشت مورد استفاده توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: تزریق پلیمر از جمله روشهای هزینه بر و بسیار زمانبر است و از این رو باید به صورت کنترل شده استفاده شود.

وی که با موضوع کاربردهای فناوری در میدانها صحبت می کرد، افزود: با توجه به هزینه های کلان مورد نیاز برنامه ریزی کرده ایم که تا سال ٢٠٢٠، میزان استفاده از مواد پلیمری در روش تزریق پلیمر میان ٥ تا ١٠ درصد کاهش یابد.

هانکه به زمانبر بودن پیاده کردن روشهای ازدیاد برداشت اشاره کرد و گفت: استفاده از روشهای IOR و EOR بادرنظر گرفتن انجام کار به صورت مرحله ای و یکپارچه کردن تکنولوژیهای مختلف و اهتمام به رویکرد تحقیق و توسعه بسیار حائز اهمیت است.

وی درآمدهای بهره مندی از روش EOR را مورد اشاره قرار داد و افزود: برنامه ریزی برای استفاده از این تکنولوژی و تکنولوژیهای مشابه باید از ابتدا و مراحله اولیه توسعه میدان مدنظر قرار گیرد.

نماینده این شرکت اتریشی، EOR را تجارت درازمدتی خواند و تصریح کرد: این روش، پتانسیل استفاده را در تمام دنیادارد و ایران می تواند بیش از پیش برای بهره مندی از این تکنولوژی برنامه ریزی کند.

براساس این گزارش، همایش بین المللی فرصتهای فناورانه صنعت نفت و گاز از صبح امروز با حضور کارشناسان داخلی و خارجی در مرکز همایشهای بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرده است و عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است