خانه خبراخبار اقتصادی تولید محصولات پتروشیمی از زغال سنگ

تولید محصولات پتروشیمی از زغال سنگ

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran petrochemical plant

مرجع پلیمر در بازار ایران:  منابع نزدیک به شرکت Zhong Tian He Chuang چین از برنامه این شرکت برای راه اندازی یک مجموعه پتروشیمی جدید مبتنی بر زغال سنگ تا پایان سال جاری میلادی در شهر اوردوس این کشور واقع در منطقه مغولستان داخلی خبر دادند.
مجموعه یادشده شامل یک مجتمع تولید پلی اتیلن سبک با ظرفیت 120 هزار تن در سال، یک واحد تولید پلی اتیلن سبک گرید لوله با ظرفیت 250 هزار تن، یک مجتمع تولید پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) با ظرفیت 300 هزار تن در سال و یک واحد تولید پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 350 هزار تن در سال است.

Iran petrochemical plant
گفتنی است که این شرکت چینی حاصل سرمایه گذاری مشترک گروه زغال سنگ چین (China Coal Group) و بزرگترین شرکت پتروشیمی این شرکت یعنی سینوپک به شمار می رود.
موسسه پلاتس پیشتر گزارش کرد که واحد تبدیل زغال سنگ به الفین (coal-to-olefins ) شرکت چینی مورد اشاره از اواخر سپتامبر امسال تولید متانول خود را از واحد یادشده آغاز کرده است.
بر اساس این گزارش ، پروژه اخیر ضمن افزایش ظرفیت تولید الفین ها در چین و کاهش نیاز واردات این کشور به واردات محصولات پتروشیمی، گام مهمی در راستای توسعه واحدهای مبتنی زغال سنگ به شمار می رود.
سینوپک شرکت نفت، گاز و پتروشیمی چینی است که ساختمان مرکزی آن در منطقه چااویانگ پکن قرار دارد. سهام این شرکت در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، بورس شانگهای و بورس نیویورک مبادله می شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است