خانه خبراخبار اقتصادی جذاب ترین پلیمرها در معاملات روز گذشته بورس کالا

جذاب ترین پلیمرها در معاملات روز گذشته بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پلیمری

مرجع پلیمر در بازار ایران:  عرضه محصولات پلیمری ۸۸ هزار و ۲۷۰ تن و تقاضای آن ۱۲۷ هزار و ۹۶۷ تن بود. در این روز برخی از گریدهای  پی وی سی ها، پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و نساجی از کالاهای جذاب تالار پتروشیمی بودند.

محصولات پلیمری

به این ترتیب پی وی سی ۶۵ پتروشیمی اروند با حجم عرضه ۶۰۰ تن ۹۴۰ تن تقاضا داشت،قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۲ تومان رقم خورد. پی وی سی ۶۵ پتروشیمی آبادان هم با حجم ۵۰۰ تن ۱۸۰ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت پایه  ۳ هزار و ۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام ۰۲۰ هم با حجم ۱۵۰۰ تن به میزان ۲۶۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۶۷ تومان رقم خورد. پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵  این مجتمع هم با حجم عرضه ۱۵۰۰ تن ۳۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و۳۶۰ تومان رقم خورد.

حجم تقاضای پلی اتیلن های ترفتالات نساجی پتروشیمی تندگویان نیز در این روز بالا بود و معامله گران برای خرید این محصولات رقابت کردند، به طوری که گرید ۶۴۱ با حجم عرضه ۸۱۴ تن با تقاضای ۱۰۴۲۸ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۱۹ تومان رقم خورد.

گرید ۶۴۵ این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۵۰ تن ۴۷۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزارو ۸۳۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۱۹ تومان بود.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است