خانه علمی پژوهشی تقویت شده لاستیک با گرافن برای تولید واشر صنعتی

تقویت شده لاستیک با گرافن برای تولید واشر صنعتی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
واشر لاستیکی
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو: شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials)  یکی از فعالین حوزه گرافن، اخیراً اعلام کرده فناوری موسوم به Vor-flex 50 را به بازار عرضه کرده است. این محصول از دسته الاستومرهای تقویت شده با گرافن است که در آن از فناوری Vor-x استفاده شده‌است.
Vor-flex 50 یک لاستیک نیتریل بوتادین هیدروژنه شده (HNBR) است که در مقابل تغییر حالت به شدت مقاومت می‌کند. این محصول قادر است تا دمای 200 درجه فارنهایت را تحمل کند. همچنین مقاومت کششی 3500 psi و سختی 88 برای این محصول گزارش شده‌است.
واشر لاستیکی
جان لتو، بنیانگذار شرکت وربک، می‌گوید: «وجود خاصیت مقاومت گرمایی بالا در این لاستیک موجب می‌شود تا بتوان از آن در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و پتروشیمی استفاده کرد. این محصول برای استفاده در واشرها ایده‌آل است و می‌توان از آن برای درز پوشی و ایجاد مقاومت در برابر مواد شیمیایی و سوخت استفاده کرد.»
این محصول را می‌توان به‌صورت آنلاین از طریق آدرس ذیل خریداری کرد:
http://store.vorbeck.com/collections/vor-flex-engineered-elastomers/products/vor-flex-50.
در صورتی که پیشنهادی برای استفاده از این فناوری در حوزه‌های مختلف دارید می‌توانید با تیم فنی این شرکت تماس بگیرید.
وربک یکی از شرکت‌های ارائه کننده محصولات گرافنی است. این شرکت توسط آیهان اکسای در آزمایشگاه تحقیقاتی پرینستون تأسیس شده‌ و در حال حاضر محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. نام تجاری این شرکت توسط بسیاری از مصرف کنندگان شناخته شده‌است. وربک دارای قابلیت استفاده از مواد مختلف برای ساخت محصولات است. این شرکت پیش از این موفق به دریافت جایزه‌ای در بخش گرافن شده به طوری که فناوری پتنت شده این شرکت مورد توجه قرار گرفته است. از فناوری این شرکت می‌توان برای ساخت آنتن، RFID و نسل جدید باتری‌ها استفاده کرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است