خانه اقتصادیگزارش و تحلیل خرید پلی پروپیلن ها همچنان از سوی خریداران با اقبال روبرو شد

خرید پلی پروپیلن ها همچنان از سوی خریداران با اقبال روبرو شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران، عرضه روز گذشته محصولات پلیمری ۱۰ هزار و ۶۷۷ تن و تقاضای خرید آن ۵۸ هزار و ۸۰۷ تن بود. به این ترتیب همچنان معاملات پلی پروپیلن ها به دلیل کاهش حجم عرضه این گروه از کالاها در کانون توجه خریداران قرار دارد، به طوری که گریدهای عرضه شده در این روز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

پلی پروپیلن

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی با حجم عرضه ۲۱۰ تن ۵۱۸۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۲۶۳ تومان و نرخ خرید آن ۳هزار و ۵۸۹ تومان رقم خورد. همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم با عرضه ۱۰۰۸ تنی ۶۹۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۶۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۸۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۳۱۵ تن ۱۰۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۸۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۰۰۰تن ۲۶۵۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۶۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۸۹ تومان بود.

از سوی دیگر پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰پتروشیمی پلی نار با حجم عرضه ۸۰۰ تن ۶۱۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۶۳ تومان و نرخ خرید آن ۳ هزار و ۵۸۹ تومان رقم خورد.

در این روز علاوه بر پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن سنگین تزریقی لرستان هم عرضه شد که با حجم ۱۶۸ تن و قیمت پایه ۳ هزار و۵۶۱ تومان معامله شد. پلی اتیلن سبک خطی ۲۴۲۰ پتروشیمی مهاباد هم با حجم ۶۰ و قیمت پایه ۳ هزار و ۷۷۶ تومان خریداری شد.

همچنین پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ پتروشیمی آریاساسول وارد سیستم مچینگ شد، در همین حال پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰این مجتمع هم با عرضه ۱۴۳۰ تن، ۳۱۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۶۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۴۱ تومان رقم خورد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است