خانه علمی پژوهشی توسعه پوشش شفاف مقاوم به لکه جهت استفاده در وسایل الکترونیکی

توسعه پوشش شفاف مقاوم به لکه جهت استفاده در وسایل الکترونیکی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت PPG اولین پوشش ضد لک خود را با نام تجاری VELVECRON® SR معرفی کرد که برای دستگاه‌های الکترونیکی نظیر تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد و در فام‌های سفید و روشن موجود می‌باشد.

این محصول بر اساس رزین‌ و فناوری رنگدانه اختصاصی شرکت PPG تولید شده است. VELVECRON® SR یک پوشش رویه یورتان دو جزئی شفاف می‌باشد که برای بسترهای پلاستیک و مخلوط فلز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول مقاومت استثنائی در برابر لکه ناشی از مواد غذایی، روغن‌ها، مایعات و لوسیون‌ها ایجاد می‌کند.

PPG-VELVECRON® SR - پوشش شفاف مقاوم

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ این پوشش را می توان بر روی پوشش های پایه سفیدرنگ با ضخامت 20 الی 25 میکرون اسپری کرد (کمتر از نیمی از فیلم‌های ساخته شده در بازار). این امر به کاهش هزینه، مصرف انرژی و بهبود توان عملیاتی کمک خواهد کرد. وسايل الكترونيكي با فام سفيد داراي تقاضاي بالايي در بازار مي باشند که در گذشته مقاومت خوبی در برابر لکه پذیری نداشتند.

پوشش Velvecron SR دارای انطاف پذیری بیشتری نسبت به پوشش‌های UV پخت می‌باشد در نتیجه مقاوت بیشتری نسبت به آزمون‌های سخت سقوط را دارند.

این پوشش روشن مقاوم به لکه دارای کاربردهای گسترده‌تری در بازارهایی نظیر تجهیزات ورزشی، لوازم خانگی، قطعات خودرو و لوازم جانبی و مبلمان می‌باشند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است