خانه تکنولوژيچسب توسعه اولین چسب فوری دو جزئی

توسعه اولین چسب فوری دو جزئی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Henkel موفق به توسعه اولین چسب فوری دو جزئی برای پر کردن شکاف شده است که در نتیجه در کاربردهای وسیعی گسترش پیدا خواهد کرد.

چسب فوری دو جزئی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) استفاده از چسب‌های فوری در کاربردهای صنعتی برای بدست آوردن نتایج سریع بسیار حائز اهمیت می‌باشد. این چسب‌ها برای اتصال هر نوع موادی در عرض چند ثانیه مورد استفاده قرار می‌گیرند و جایگزین مقرون به صرفه جهت تعویض و یا تعمیر قطعات گران قیمت می‌باشند.

محصولات مبتنی بر سیانوآکریلات مرسوم معمولا دارای ویسکوزیه پایین و بدون خواص پرکنندگی شکاف می‌باشد و فقط می‌توانند برای اتصال قطعات مورد استفاده قرار بگیرند، از اینرو دامنه کاربرد این چسب‌های محبوب بسیار محدود شده است.

چسب فوری دو جزئی شرکت Henkel با نام تجاری Loctite 3090 علاوه بر داشتن استحکام پیوندی بالا و سریع پخت بودن می‌تواند شکاف‌های موجود را تا عرض 5 میلی متر نیز پر کند. Loctite 3090 تقریبا برای انواع مواد نظیر فلزات، پلاستیک‌ها، لاستیک‌ها و سرامیک‌ها مناسب می‌باشد. حتی بسترهای متخلخل نظیر چوب، کاغذ و چوب پنبه می‌تواند با این چسب پیوند بخورد.

Loctite 3090 با داشتن ویسکوزیته بالا برای اتصال مواد به سطوح عمودی مناسب می‌باشد و شره نمی‌کند. همچنین این چسب برای خشک شدن به رطوبت هوا وابسته نمی‌باشد و دارای مقاومت دمایی بین 40- تا 80+ درجه سلسیوس می‌باشد.

دانلود Datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است