خانه خبراخبار اقتصادی سرمایه‌گذاری ال جی با هدف افزایش ظرفیت اتیلن کره جنوبی

سرمایه‌گذاری ال جی با هدف افزایش ظرفیت اتیلن کره جنوبی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ال جی کم (LG Chem) کره جنوبی که بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی این کشور به شمار می رود؛ قصد دارد با هدف تمرکز بر تولید محصولات سودآور، تا سال 2019 میلادی 257 میلیون و 460 هزار دلار (معادل 287 میلیارد وون کره جنوبی) برای افزایش ظرفیت تولید اتیلن واحد کراکر بخار خود واقع در بندر دایسان سرمایه گذاری کند.

LG Chem
بر اساس این گزارش، این شرکت قصد دارد با افزودن 230 هزار تن ظرفیت جدید طی سه سال آینده ظرفیت تولید اتیلن واحد کراکر دایسان را به یک میلیون و 270 هزار تن در سال افزایش دهد.  سرمایه گذاری اخیر در راستای برنامه دولت کره جنوبی برای بازسازی (restructuring) صنعت پتروشیمی این کشور در شرایطی انجام می گیرد که بازار با مشکل مازاد عرضه مواجه است .
در چارچوب همین برنامه شرکت ال جی کم اعلام کرد؛ تصمیم یادشده با هدف تضمین ماده خام مورد نیاز برای تولید محصولات پتروشیمی دارای ارزش افزوده بالا و حفظ قدرت رقابت پذیری این شرکت اتخاذ شده است.
این گزارش می افزاید: طرح توسعه ای جدید به همراه مجتمع Yeosu ظرفیت کل تولید اتیلن شرکت ال جی کم را به دو میلیون و 430 هزار تن در سال افزایش می دهد.
این شرکت همچنین اعلام کرد که برنامه دارد تا نیمه اول سال 2017، یکی از دو خط تولید پلی استایرن (PS) خود را در مجتمع Yeosu به تولید محصول دارای ارزش افزوده بالای آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) اختصاص دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است