خانه خبراخبار اقتصادی معرفی فرصت های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران در نمایشگاه K آلمان

معرفی فرصت های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران در نمایشگاه K آلمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی،عادل نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مهدی شریفی نیک نفس مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی وهمچنین  علی ماجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان فردا  پنج شنبه (29 مهرماه) در دومین روز از برگزاری نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف سخنرانی خواهند داشت و به تشریح فرصت های مختلف سرمایه گذاری، قابلیت ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی کشورمان می پردازند.

Dusseldorf2016
گفتنی است که مدیران ارشد چند شرکت بزرگ اروپایی نیز قرار است با محور (چرا ایران؟) درباره صنعت پتروشیمی کشورمان سخنرانی داشته باشند.
این گزارش می افزاید: مدیران برنامه ریزی و سرمایه گذاری و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در حاشیه این نمایشگاه با  شرکت های معتبر بین الملی به ویژه شرکت های آلمانی با هدف سرمایه گذاری های جدید و نیز انتقال فناوری به مذاکره و رایزنی خواهند پرداخت.
به گزارش نیپنا، نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف (K) نمایشگاه تجاری برتر جهان برای نمایش نوآوری های صنعت لاستیک و پلاستیک است . نمایشگاه پلاستیک و لاستیک آلمان از نظر ویژگی‌های کمی و کیفی رویدادی بی‌همتا در جهان است. در سال ۲۰۱۶میلادی، این نمایشگاه دوباره بزرگترین رویداد صنعتی و نقطه شروعی برای تصمیم‌گیری‌های مهم در زمینه محصولات و فرآیندهای صنعت لاستیک و پلاستیک در دوسلدورف خواهد بود.
سه‌سالانه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد استراتژیک مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود. نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در قسمت پژوهشی باعث شده نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده تبدیل شود.

در این رویداد بزرگ نمایشگاهی که از امروز چهارشنبه (28 مهرماه) آغاز بکار می کند بزرگان صنعت پتروشیمی جهان حضور دارند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع های پتروشیمی جم، امیرکبیر، غدیر و آبادان در این نمایشگاه حضور دارد.
این گزارش می افزاید: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حاشیه این رویداد بزرگ نمایشگاهی قرار است مذاکراتی با شرکت های بزرگ پتروشیمی جهان به ویژه شرکت های آلمانی با هدف سرمایه گذاری های جدید و نیز انتقال فناوری برگزار شود.
به گزارش نیپنا، نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف (K) نمایشگاه تجاری برتر جهان برای نمایش نوآوری های صنعت لاستیک و پلاستیک است .
نمایشگاه پلاستیک و لاستیک آلمان از نظر ویژگی‌های کمی و کیفی رویدادی بی‌همتا در جهان است. در سال ۲۰۱۶میلادی، این نمایشگاه دوباره بزرگترین رویداد صنعتی و نقطه شروعی برای تصمیم‌گیری‌های مهم در زمینه محصولات و فرآیندهای صنعت لاستیک و پلاستیک در دوسلدورف خواهد بود.
سه‌سالانه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد استراتژیک مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود. نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در بخش پژوهشی سبب شده نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده تبدیل شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است