خانه علمی پژوهشی معرفی دو محصول جدید جهت استفاده در پوشش‌های پایه آبی توسط BASF

معرفی دو محصول جدید جهت استفاده در پوشش‌های پایه آبی توسط BASF

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت BASF از دو محصول جدید خود برای غلبه بر مشکلات معمول در سیستم‌های پوششی پایه آبی و برآورده کردن نیاز بازار رونمایی کرد. این محصولات جدید شامل یک دیسپرسیون آکریلیکی و پلی ایزوسیانات اصلاح شده آبدوست با نام‌های تجاری Joncryl® 8310 و Basonat® HW2100 می‌باشد که باعث افزایش کارایی و بهبود ظاهر (براقیت و شفافیت) می شود.

پوشش‌های پایه آبی - دیسپرسیون آکریلیکی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، Joncryl® 8310 یک دیسپرسیون آکریلیکی با عاملیت هیدروکسیل با عملکرد بالا می‌باشد. این دیسپرسیون با ظاهری عالی بر روی طیف وسیعی از بسترهای چوبی به کار می‌رود. شفافيت عالي فيلم خشك آن به بهبود ظاهر چوب کمک می‌کند و براي پوشش‌هاي روشن و رنگی مناسب مي باشد. Joncryl® 8310 دارای سختی خوبی می‌باشد و با شبکه‌ای کردن ایزوسیانات می‌توان به سختی‌های بالاتر دست پیدا کرد.

Basonat® HW2100 یک عامل شبکه‌ای کننده است که برای پوشش‌های رقیق شونده با آب مخصوصا برای پوشش‌های خودرو، صنعتی و چوب مناسب می‌باشد. Basonat® HW2100 دارای VOC پایین، فاقد زرد شوندگی، ثبات نوری خوب و مقاومت شیمیایی عالی نیز می‌باشد.

منبع: surfacefinishing

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است