خانه خبراخبار علمی پژوهشی تاسیس ۶۶ هزار مرکز پژوهشی و آزمایشگاهی نانو با همکاری وزارت آموزش و پرورش

تاسیس ۶۶ هزار مرکز پژوهشی و آزمایشگاهی نانو با همکاری وزارت آموزش و پرورش

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Lab
سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه‌ی فناوری نانو اظهار داشت: مرکز پژوهشی و آزمایشگاهی نانو در ۶۶ هزار پژوهشسرای کشور و با هماهنگی وزارت آموزش‌و پرورش، تاسیس و راه‌اندازی شده است. وی افزود: این آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، هرکدام به ۱۵ دبیرستان و اطراف خود سرویس می‌دهند و هرکدام از این پژوهشگاه‌ها، ظرفیت آن را دارند که به هزار دانش‌آموز، برای فعالیت در عرصه‌ی نانو کمک کنند.
سرکار در خصوص محتوای بسته‌های موجود در این آزمایشگاه‌ها، اظهارداشت: در این خصوص، یک کتابچه‌ی آزمایشگاهی طراحی شده که علاوه بر معرفی تجهیزات و نحوه‌ی طراحی آزمایش‌ها به دانش‌آموزان در جهت ساخت نانو مواد کمک می‌کند.
Lab2
وی گفت: در این بسته‌های آزمایشگاهی نانو، آموزش‌های ویژه‌ای همچون ساخت نانو مواد به صورت سنتز شیمیایی، الکتریکی-انفجار سیم در جهت تولید نانو مواد و نانو پودرهای فلزی و همچنین به صورت بایو تکنولوژی و مکانیکی برای خرد کردن مواد در ابعاد نانو برای تولید ‌ساخت انواع نانوکامپوزیت‌ها و ارتقاء کیفیت آنها، داده می‌شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است