خانه اقتصادیگزارش و تحلیل بیست و هفتمین اجلاس مدیران عامل پتروشیمی ها

بیست و هفتمین اجلاس مدیران عامل پتروشیمی ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بحث قیمت و نحوه تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی ، بحث HSE و لزوم توجه ورعایت آن و نیز توجه به منابع انسانی مهمترین مسائل مطرح شده در بیست وهفتمین اجلاس مدیران مجتمع های تولیدی پتروشیمی بود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تشریح مهمترین مسائل مطرح شده در بیست و هفتمین اجلاس مدیران مجتمع های تولیدی پتروشیمی که سیزدهم و چهاردهم مهر ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: رفع موانع موجود در مسیر تولید از جمله مهمترین مواردی بود که مطرح شد، اما اصلی ترین موضوع این اجلاس را می توان در سه محور عنوان کرد.

پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: نخستین موضوع بحث قیمت و نحوه تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی بود و در این زمینه تصمیم گیری هایی انجام شد، دومین موضوع بحث HSE و لزوم توجه ورعایت آن با توجه به وقوع آتش سوزی های اخیر در مجتمع های پتروشیمی بود.

به گفته وی، سومین محور اصلی در اجلاس بیست و هفتم مدیران شرکتهای تولیدی پتروشیمی، توجه به منابع انسانی در این صنعت بود.

شاهدایی افزود: در ادامه کار این اجلاس دو روزه، مدیران عامل شرکت های پتروشیمی فعال در بخش خصوصی مسائل خود را مطرح کردند و قرار شد که در آینده جلسه هایی برای رفع مشکلات تشکیل شود.

وی در خصوص مهمترین دستاورد اجلاس اخیر مدیران شرکت های تولیدی پتروشیمی، افزود: شرکت ها در مجموع با بحث یکپارچگی در فروش موافق بودند و با همکاری شرکت های پتروشیمی درحال مطالعه برای نحوه بازرگانی و صادرات تحت نام یک برند هستیم و باید به جایی برسیم که هلدینگ ها و شرکت های توانمند ایران تعیین کننده قیمت در بازارهای جهانی باشند.

منبع: شانا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است