خانه خبراخبار اقتصادی بررسی بازار پلی الفین‌های ترموپلاستیک

بررسی بازار پلی الفین‌های ترموپلاستیک

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ارزش بازار پلی الفین‌های ترموپلاستیک (TPO) به 4/08 بیلیون دلار تا سال 2023 خواهد رسید.

پلی الفین‌های ترموپلاستیک

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، TPO باعث کاهش وزن خودرو شده و در نتیجه رشد تقاضای آن را در پی دارد، از این رو کاربرد TPO در بخش خودرو بزرگترین سهم این بازار را (بیش از 70%) در سال 2015 به خود اختصاص داده است. همچنین قوانین سخت دولتی در مورد کاهش انتشار گازهای کربن باعث نفوذ TPO در صنعت شده است و کاربردهای صنعتی آن به بیش از 5% تا سال 2023 خواهد رسید. TPO ها به طور گسترده در سقف پشت‌بام‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آمریکای جنوبی و مرکزی بزرگترین سهم این بازار را با بیش از 7% نرخ رشد سالانه به خود اختصاص داده‌اند و شاهد رشد سریع TPO ها برای کاربرد در پزشکی و صنعت بسته بندی خواهند بود. TPO ها به دلیل خواص عالی نظیر سبک وزنی و مقاومت حرارتی دارای بیشترین کاربرد در خانواده الاستومرهای ترموپلاستیک می‌باشند.

از جمله تولیدکنندگان کلیدی این بازار می‌توان به A. Schulman، Dow chemical، Arkema S.A، Sumitomo Chemical، SABIC، DuPont، INOES، Saudi Aramco و RTP اشاره کرد.

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است