خانه علمی پژوهشی توسعه رزین سیلیکونی جدید برای افزایش پایداری در پوشش‌های حفاظتی

توسعه رزین سیلیکونی جدید برای افزایش پایداری در پوشش‌های حفاظتی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت SiVance رزین سیلیکونی جدید خود را با نام تجاری SiVance® C2010 با فرمولاسیون ترکیبی پایدار سیلیکون-اپوکسی معرفی کرد.

این مواد جدید باعث افزایش انعطاف پذیری و مقاومت به ضربه پوشش‌های حفاظتی مورد استفاده در محیط‌های عملیاتی سخت مانند حفاری زیر آب، شکستن هیدرولیکی و تولید مواد شیمیایی می‌شود.

رزین سیلیکونی جدید

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ در مقایسه پوشش‌های ساخته شده با محصولات رقابتی، فرمولاسیون ترکیبی با رزین SiVance C2010 باعث جلوگیری از ترک خوردگی، لایه لایه شدن و تاول زدن می‌شود  (این عوامل باعث خوردگی و شکستگی لوله‌های فلزی، مخازن و تجهیزات خواهد شد). همچنین افزایش پایداری اپوکسی‌ها به کاهش هزینه‌های نگه‌داری و تعمیرات کمک خواهد کرد.

ساختار شکننده اپوکسی‌ها باعث ترک خوردگی و لایه لایه شدن آن‌ها هنگامی که در معرض حرارت، مواد شیمیایی و آب داغ قرار می‌گیرند، می‌شوند. جایگزینی بخشی از سیستم‌های پوششی اپوکسی با رزین سیلیکونی SiVance C2010 باعث جذب بهتر فشار ناشی از ضربه و شوک‌های حرارتی خواهد شد. SiVance C2010 دارای انعطاف پذیری بیشتر، پایداری حرارتی و آبگریزتر از اپوکسی می‌باشد.

SiVance C2010 با طیف وسیعی از اپوکسی‌های آلیفاتیک و آروماتیک نظیر بیس فنل- A، بیس فنل- Fو نووالاک‌های فنل سازگار می‌باشد.

از جمله کاربردهای پوشش ترکیبی جدید سیلیکون-رزین می‌توان به پوشش‌های غوطه ور، آستری مخازن، عایق حرارتی و پوشش‌های دریایی اشاره کرد، همچنین در فرآیندهای صنعتی نظیر کشف و استخراج نفت و گاز، عملیات دریایی و تولید مواد شیمیایی کاربرد دارد.

دانلود Datasheet محصول

منبع: european-coatings

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است