خانه خبراخبار اقتصادی عبور میزان تولید محصولات پتروشیمی از مرز 23 میلیون

عبور میزان تولید محصولات پتروشیمی از مرز 23 میلیون

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي

مرجع پلیمر در بازار ایران: علی محمد بساق زاده، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در گفتگو با شانا رشد تولید محصولات پتروشیمی را حاصل تولید 23 میلیون پتروشیمی از 47 مجتمع پتروشیمی دانست.

وی گفت: از مجموع شرکت های پتروشیمی، تولید 29 مجتمع بیش از تولید پارسال آنها بوده است که این تعداد 62 درصد از مجتمع ها را شامل می شود.
بساق زاده رشد تولید صنعت پتروشیمی کشور را در 6 ماه نخست امسال با توجه به فصل تعمیرات اساسی مجتمع های پتروشیمی قابل توجه خواند. عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران یادآور شد: انتظار می رود که در نیمه دوم امسال افزون بر رشد تولید محصولات پتروشیمی، تعهدات درنظر گرفته در زمینه فروش و صادرات نیز محقق شود.
در آخرین گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که 20 شهریور منتشر شد، میزان تولید محصولات پتروشیمی در پنج ماه نخست امسال بیش از 21 میلیون و 238 هزار تن اعلام شد که این رقم تا 15 شهریور از مرز 23 میلیون تن عبور کرده است.
محصولات پتروشيمي
منبع: شانا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است