خانه علمی پژوهشی توسعه آمیزه‌های جدید برای تولید پلاستیک‌های زیستی نازک

توسعه آمیزه‌های جدید برای تولید پلاستیک‌های زیستی نازک

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت آلمانی FKuR موفق به توسعه فناوری جدید برای تولید ترکیباتی شده است که در نهایت منجر به فرآوری فیلم‌های بسته بندی انعطاف پذیر با ضخامت کم و مقاوم در برابر سوراخ شدگی شده است.

فیلم‌های بسته بندی انعطاف پذیر

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) این دو محصول جدید با نام‌های تجاری Bio-Flex® FX 1120 و Bio-Flex® FX 1130 برای اولین بار در نمایشگاه K 2016 رونمایی شدند. فیلم‌های ساخته شده از این مواد مناسب برای تماس مواد غذایی و تجزیه پذیر مطابق با استاندارد EN 13432 می‌باشد. سهم مواد اولیه تجدید پذیر در فرآوری محصول بیش از 50% می‌باشد. فرآوری هر دو محصول نیز تا حد زیادی مطابق با استاندارد فرآوری PE می‌باشد.

فیلم‌های ساخته شده از  Bio-Flex® FX 1130 هنگام لمس کردن حالت ابریشمی دارد. همچنین فیلم‌های تولید شده با این آمیزه از استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر سوارخ شدگی و پارگی برخوردارند. در نتیجه، تولیدکنندگان نیاز به مواد اولیه کمتری جهت تولید فیلمی با خواص یکسان نسبت به مواد مشابه قبل دارند. تولید این فیلم‌ها با ضخامتی کمتر از 8 میکرون امکان پذیر است. همچنین این نوع فیلم‌ها دارای توان عملیاتی بالا در حین اکستروژن می‌باشند. آمیزه Bio-Flex® FX 1120 می‌تواند برای تولید کیسه‌های بسیار نازک نظیر کیسه‌های ساخته شده از ضایعات زیستی مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود Datasheet محصولات

منبع: bioplasticsmagazine

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است