خانه خبراخبار اقتصادی آغاز همکاری مشترک ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان

آغاز همکاری مشترک ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran Germany

مرجع پلیمر در بازار ایران: تفاهمنامه 5ساله همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و ایالت بادن وورتمبرگ آلمان در زمینه تبادل تجربه و هیات های تجاری با اولویت صنایع قطعه سازی خودرو، شیمیایی، پلاستیک و… امضا شد.

Iran Germany

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، «هارتموت ریچل» مدیر صنایع کوچک وزارت امور اقتصادی، کار و مسکن ایالت بادن وورتمبرگ در این مراسم که در تهران برگزار شد، گفت: این تفاهمنامه را از صنایع قطعه سازی آغاز و در ادامه، در صنایع نفت وگاز و پتروشیمی فعالیت می کنیم.

ریچل افزود: شرکت های صنعتی خودرویی، ماشین سازی و قطعه سازی در ایالت بادن وورتمبرگ (BW-i) موفق عمل کرده اند و صنایع موفقی نیز در زمینه نفت و گاز در این ایالت وجود دارد که در زمینه اطفای حریق تخصصی و سیستم های ایمنی در حال فعالیتند.
وی پیشنهاد کرد با توجه به نیاز بازار ایران در این زمینه نشست هایی برگزار شود.
این مسئول آلمانی گفت: به شما قول می دهم از هیچ همکاری برای اجرای این تفاهمنامه دریغ نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: مطمئنم در سفر بعدی، وزیر جدید اقتصاد و دارایی ایالت ما و معاون او در ایران حضور خواهند یافت و این به معنای آن است که همکاری های تجاری و اقتصادی و صنعتی بین شرکت های ایرانی و ایالت بادن وورتمبرگ مورد توجه دولت جدید این ایالت قرار دارد.
مدیر صنایع کوچک وزارت امور اقتصادی، کار و مسکن ایالت بادن وورتمبرگ اضافه کرد: توسعه همکاری های مشترک به ثبات در منطقه و رفاه جامعه هر دو کشور کمک می کند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است