خانه تکنولوژيچسب توسعه چسب مقاوم به حلال شرکت Master Bond

توسعه چسب مقاوم به حلال شرکت Master Bond

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Master Bond موفق به توسعه چسب اپوکسی جدیدی با نام تجاری EP41S-5 شده است که در دمای اتاق پخت می‌شود و همچنین دارای استحکام بالا، عایق بندی الکتریکی عالی و مقاومت شیمیایی استثنایی می‌باشد. این چسب عاری از حلال برای پیوند زدن، آب بندی، پوشش و کپسوله کردن فرموله شده است. با مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) همراه باشید.

چسب اپوکسی Master-Bond

این سیستم می‌تواند در هوا و فضا، برق و قدرت، پردازش شیمیایی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

EP41S-5 مناسب برای پوشش‌های پمپ‌ها، تانک‌ها، مخازن ذخیره‌سازی و لوله کشی می‌باشد و قادر به ارائه حفاظت طولانی مدت در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی شامل اسیدها، بازها، الکل‌ها، سوخت‌ها و بسیاری از حلال‌ها می‌باشد. همچنین مقاوم به متیلن کلراید (یک عامل لایه بردار شایع) نیز می‌باشد.

EP41S-5 دارای خواص جریان پذیری خوب با ویسکوزیته متوسط cps 30000 -25000 می‌باشد. این چسب به خوبی به طیف گسترده‌ای از بسترها شامل فلزات، کامپوزیت‌ها، شیشه، سرامیک‌ها و همچنین به بسیاری از پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها متصل می‌شود. به محض پخت شدن این سیستم بسیار سخت می‌شود (با سختی در حدود Shore D 95-85) و همچنین دارای استحکام کششی psi  12000-10000 در دمای اتاق می‌باشد.

چسب EP41S-5 در محدوده درجه حرارت 62 تا 149 درجه سلسیوس قابل استفاده است. رنگ طبیعی آن سیاه است اما می‌تواند در رنگ‌های دیگر نیز فرموله شود.

منبع: Master Bond

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است