خانه خبر حمله‌ سایبری به برخی مجتمع‌های پتروشیمی

حمله‌ سایبری به برخی مجتمع‌های پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
حمله‌ سایبری
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایسنا، مرضیه شاهدائی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم اعطای حکم فرمانده ارشد، اچ اس ای و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) به امید شهیدی نیا با اعلام این که براساس بررسی سازمان پدافند غیرعامل در حوادث اخیر صنعت پتروشیمی، حمله سایبری وجود نداشته است، گفت: با این حال تعدادی حمله های سایبری به برخی پتروشیمی ها وجود داشته است که برای مجتمع های پتروشیمی تهدید به شمار می‌آید.
حمله‌ سایبری
وی بر رعایت نکات ایمنی و همچنین ضرورت رضایتمندی کارکنان تاکید کرد و گفت: نارضایتی کارمندان می تواند یک تهدید بزرگ باشد.
شاهدایی اظهار کرد: در دوران هشت ساله جنگ سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و همه از نزدیک جنگ و تهدیدهای آن را لمس کردیم، تهدیدهایی که همه ابعاد سیاسی و اقتصادی کشور را در برگرفت.
وی با بیان این که باید از رویدادهای گذشته درس بگیریم و چراغ راه آینده ما باشد، گفت: روشهای جنگ امروز تغییر یافته است و این گونه نیست که با هواپیما واحدهای پتروشیمی ما را بمباران کنند، بلکه تهدید نظامی آخرین گزینه است و امروز موارد زیادی برای تهدید ما وجود دارد.
براساس گزارش وزارت نفت، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی توسعه اقتصادی را در سایه ثبات سیاسی دانست و یادآور شد: کوچکترین تهدید در هر یک از بخشهای صنعت کشور می تواند همه زحمات در مسیر توسعه و ثبات اقتصادی را به خطر بیندازد، از این رو صیانت از سرمایه های ملی، رعایت نکات ایمنی و .. وظیفه ملی، عرفی و شرعی یکایک ماست.
وی با اشاره به حکم فرمانده ارشد، اچ اس یی و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای امید شهیدی نیا ضرورت همکاری همه مدیران با وی را مورد اشاره قرار داد و اظهار امیدواری کرد صنعت پتروشیمی مانند همیشه سبب سرافرازی و توسعه اقتصاد و کشور باشد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است