خانه علمی پژوهشی سری جدید پلی متیل متاکریلات در تولید قطعات غیر شفاف خودرو

سری جدید پلی متیل متاکریلات در تولید قطعات غیر شفاف خودرو

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Evonik سری جدید ترکیبات خود را بر پایه پلی متیل متاکریلات با نام تجاری PLEXIGLAS Hi-Gloss NTA-5 که برای اجزای غیر شفاف بدنه خودرو مناسب می‌باشد، معرفی کرد. به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ این سری جدید از مقاومت به ضربه بالاتر و همچنین دمای خمش تحت بار قوی‌تری نسبت به قبل برخوردار است. با توجه به خواص گفته شده، این محصول برای کاربرد در قسمت‌های زیرین خودرو مناسب می‌باشد.

پلی متیل متاکریلات در تولید قطعات غیر شفاف خودرو

PLEXIGLAS Hi-Gloss NTA-5 برای قطعاتی که به روش قالب‌گیری تزریقی تولید می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان رنگ آمیری چندباره را فراهم می‌کند. این سیستم جدید باعث کاهش هزینه‌های تولید تا 40% در مقایسه با دیگر سیستم‌های پوشش داده شده می‌باشد.

همچنین قطعات ساخته شده با این محصول دارای بالاترین عمق رنگ هستند و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی می باشند. علاوه براین، خش‌های کوچک ایجاده شده بر روی سطح این قطعات را می‌تون با سمباده کاری حذف نمود.

منبع: corporate.evonik

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است