خانه خبراخبار اقتصادی جذاب های تالار پتروشیمی در معاملات ۳۱هزار تنی محصولات پلیمری

جذاب های تالار پتروشیمی در معاملات ۳۱هزار تنی محصولات پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از «پایگاه خبری بورس کالای ایران»  پس از اعلام قیمت های پایه جدید در روز یکشنبه هفته جاری، بازیگران بازار پتروشیمی در انتظار معاملات امروز بورس کالا و تاثیر قیمت های جدید بر رفتار خریداران بودند که براساس آمار، پی وی سی ها و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری از کالاهای جذاب گروه پلیمرها بودند.محصولات پتروشیمی

 پی وی سی گرید ۶۵ اروند با حجم ۱۵۴۰ تن عرضه، ۱۵۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان رقم خورد.

عرضه سلف گرید ۶۵ پتروشیمی اروند نیز با حجم ۵۰۶ تن، ۱۲۹۸۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۲ هزار و ۸۶۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر پی وی سی ها و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری ورود به فصل مصرف پلی اتیلن های سبک فیلم نیز سبب شد تا این گروه از محصولات نیز با حجم بالایی از تقاضا روبه رو شوند.

به این ترتیب پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با حجم ۵۰۰ تن ۱۱۲۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۳۴ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۲۱۷ تومان رقم خورد.

همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز در فهرست پررونق ترین کالاهای پتروشیمی همچنان معاملاتی جذاب دارند.

پلی استایرن مقاوم پتروشیمی تبریز با حجم ۶۵۰ تن ۲۶۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ای کالا ۴ هزار و ۲۳۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۹۹۲ تومان رقم خورد. پلی استایرن معمولی هم با حجم ۶۰۰ تن، ۲۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت این کالا ۴ هزار و ۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۹۱ تومان رقم خورد. همچنین پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰ و ۳۰۰ نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۱هزار و ۲۵۱ تن رقم خورد، عرضه پلیمرها ۳۹ هزار و ۲۸۰ تن و تقاضا نیز بالغ بر ۱۶۴ هزار و ۸۹۰ تن بود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است